۱۵ آبان ۱۳۹۰
پارس ادز ده ساله شد
در سالهای ۷۸-۱۳۷۷، زمانی که اینترنت تازه در ایران گسترش مییافت، تجربه اطلاعرسانی در رسانههای جمعی ایران (مطبوعات، رادیو تلویزیون و رسانههای محیطی) و آشنا شدن با روشهای جدید تبلیغات آنلاین در جهان، سبب شکلگیری ایده اولیه ایجاد وب سایت ParsAds، به عنوان سامانهای برای مدیریت نمایش آگهی در سایر وبسایتها، شد. جذابیت اصلی این فکر رها شدن از وابستگی به ارباب رسانههای جمعی سنتی (رادیو تلویزیون و مطبوعات دولتی) و خدمت رسانی مستقل به آگهی دهندگان و مخاطبان بود. ظرف سه سال بعد، در اوایل سال ۱۳۸۰، نسخه اولیه سیستم مدیریت نمایش بنر پارس ادز طراحی و برنامهنویسی شد و این سیستم شروع به عضو گیری نمایش دهندگان آگهی (مدیران وب سایتها) و آگهی دهندگان کرد.
مانند هر فعالیت جدید دیگر، این سامانه نوپا نیز در ابتدای کار با مشکلات و فراز و نشیبهای بسیار روبرو بود. مشکلاتی چون؛ جلب اعتماد آگهی دهندگان برای تبلیغات ...
ادامه مطلب »