اخبار

۱۵ آبان ۱۳۹۰

پارس ادز ده ساله شد

در سالهای ۷۸-۱۳۷۷، زمانی که اینترنت تازه در ایران گسترش می‌یافت، تجربه اطلاع‌رسانی در رسانه‌های جمعی ایران (مطبوعات، رادیو تلویزیون و رسانه‌های محیطی) و آشنا شدن با روشهای جدید تبلیغات آنلاین در جهان، سبب شکل‌گیری ایده‌ اولیه ایجاد وب سایت ParsAds، به عنوان سامانه‌ای برای مدیریت نمایش آگهی در سایر وب‌سایتها، شد. جذابیت اصلی این فکر رها شدن از وابستگی به ارباب رسانه‌های جمعی سنتی (رادیو تلویزیون و مطبوعات دولتی) و خدمت رسانی مستقل به آگهی دهندگان و مخاطبان بود. ظرف سه سال بعد، در اوایل سال ۱۳۸۰، نسخه اولیه سیستم مدیریت نمایش بنر پارس ادز طراحی و برنامه‌نویسی شد و این سیستم شروع به عضو گیری نمایش دهندگان آگهی (مدیران وب سایتها) و آگهی دهندگان کرد. مانند هر فعالیت جدید دیگر، این سامانه نوپا نیز در ابتدای کار با مشکلات و فراز و نشیبهای بسیار روبرو بود. مشکلاتی چون؛ جلب اعتماد آگهی دهندگان برای تبلیغات ... ادامه مطلب »
۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۸

بخش مقالات فعالتر خواهد شد

در پارس ادز جدید بخش مقالات فعالتر از قبل خواهد شد. این مطلب را دیروز مدیر موسسه رسانه پرداز پارس اعلام کرد و خاطر نشان ساخت که از این به بعد علاوه برمقالاتی که توسط کارکنان موسسه نوشته می شوند، مقالات مرتبط با مدیریت، بازاریابی و تبلیغات از سایر منابع هم در وب سایت درج خواهد شد. ادامه مطلب »